Coca Cola biedt met Coke Studio een platform aan beginnende artiesten

Klant

Coca Cola

diensten
  • Branded content
  • Multi platform

Challenge

De zomercampagne ‘Coke Studio’ van Coca Cola onder de aandacht brengen bij het grote publiek

De opdracht was om de Coke Studio, bijbehorende exclusieve events en de samenwerking met zanger Antoon uit te lichten.

Onze uitdaging lag bij het ontwikkelen van een strategie waarbij alle aspecten binnen de Coke Studio een podium krijgen waarin ons eigen exclusieve interview met Antoon wordt opgenomen.

Strategy

Branded Content voor verspreiding onder de doelgroep 

Om de challenge te behalen is er gebruik gemaakt van Branded Content. Zo is er op twee van onze grootste labels, MAN MAN en Girlscene, Branded Content ontwikkeld die aansluit bij de verschillende doelgroepen. Via verschillende invalshoeken is Coke Studio en het platform dat wordt gegeven aan jong muzikaal talent uitgelicht. Het exclusieve interview met Antoon is op socials van Girlscene verspreid onder het publiek.

Process

  • Productie:
    De redacties van de labels produceerden de Branded Content
  • Distributie:
    De Branded Content is gedistribueerd over de platformen om de doelgroepen mee te bereiken
  • Social:
    Via Instagram is het exclusieve interview getoond aan het publiek