Hugo Boss Horloges: Vintage tot sportief
Hugo Boss Horloge
- Branded content
Challenge
De Nederlandse man kennis laten maken met de diverse horloges van Hugo Boss
De nieuwe horlogelijnen van Hugo Boss typeren twee stijlen voor de moderne man.

Strategy
De twee diverste stijlen horloges vertellen we middels twee branded articles. Hiermee willen we de veelzijdigheid van Hugo Boss laten zien zonder de focus te verliezen op het type horloge.
In de artikelen maken gebruik van shoppings, dit zijn strak gedesignde afbeelding waar met een mouse-over de prijs zichtbaar wordt en een call to action ontstaat.


Process
- Productie artikel:
De redactie produceerde twee artikelen - Distributie
Het inzetten van branded content op MAN MAN - Conversie:
Shoppings in het design van de website die doorlinken naar partner Bijenkorf


Results
- 350.000+ Impressies
- 31.437 Article Views
- 7,15% – 2.420 clicks naar Bijenkorf
- 302% van KPI
Zeer tevreden over de branding campagne bij MAN-MAN.nl die wij afgelopen najaar voor BOSS Watches hebben opgezet. Doel van deze campagne was het vergroten van de bekendheid en betrokkenheid van de horloge categorie binnen een zeer belangrijke (sales) periode. Door de combinatie van advertorials en social media postings zijn de KPI views ruimschoots behaald. Samenwerking verliep daarnaast erg soepel.
