De exclusieve dating app voor ambitieuze singles

Klant

Inner Circle

diensten
  • Branded content
  • Multi platform

Challenge

Inner Circle als dating app voor ambitieuze singles aanbieden

De opdracht was om Inner Circle als exclusieve dating app onder de aandacht te brengen bij vrijgezel, jong en ondernemend Nederland.

Onze uitdaging lag bij het ontwikkelen van een solide contentstrategie die over meerdere labels uitgezet zou worden om de uniekheid van de app onder de doelgroep distribueren.

Strategy

Branded Content voor verspreiding onder de doelgroep 

Om de challenge te behalen is er gebruik gemaakt van Branded Content. Zo zijn er 15 Branded Content campagnes gepubliceerd in 2021 en 20 campagnes in 2022, verdeeld over vier van onze grootste titels: MAN MAN, FEM FEM, Gewoonvoorhem, en Girlscene.

Er is een wijde variatie van insteken op het onderwerp gebruikt. Via verschillende invalshoeken is het kwaliteitsaspect van Inner Circle benadrukt en zijn de doelgroepen ruimschoots bereikt.

Process

  • Productie:
    De redacties van de labels produceerden de Branded Content
  • Distributie:
    De Branded Content is gedistribueerd over de platformen om de doelgroepen te bereiken
  • Conversie:
    Aan de hand van verschillende Call to Actions hebben lezers zich aangemeld voor Inner Circle

Results

  • 20 Branded Content campagnes in 2022 
  • 85.220 Unieke Views